درباره شرکت مانی مان پارسدرباره

مدیر عامل شرکت مانی مان پارسشرکت مانی مان پارس از شهریور ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نموده است. بنیانگذاران این شرکت بیش از ۲۰ سال تجربه موفق در عرصه تولید و عرضه محصولات برتر صنعت شیرینی و شکلات کشور را دارا بوده و سابقه معرفی برندهای موفقی را در کارنامه کاری خود دارند. شرکت مانی مان پارس با هدف پوشش عرصه های تازه و متفاوت بازار کالاهای مصرفی ایران تأسیس شده است.

مأموریت اصلی شرکت مانی مان پارس، عرضه کالاهای مورد نیاز خانواده های ایرانی با بهترین کیفیت به بازار ایران است. مشتریان ما، مصرف کنندگان ایرانی هستند که کالاهای با کیفیت با برندهای مورد اطمینان را مصرف می نمایند. نوآوری در ارائه محصولات جدید مطابق با نیازهای روز مشتریان، از ارکان اصلی فعالیت شرکت مانی مان از بدو شکل گیری بوده و به همین شکل ادامه خواهد یافت.شرکای تجاری شرکت مانی مان پارس در حال حاضر شرکت اینداکو و شرکت ترولی می باشد.

شرکت اینداکو در سال ۱۹۹۹ توسط خانواده کولا به منظور فعالیت در صنعت شیرینی‌سازی، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی کایوانو احداث‌شده و آغاز به کار نمود. پیشینه کسب‌وکار خانوادگی گروه کولا به تولید تافی در کشور ایتالیا بازمی‌گردد و اولین کارخانه این گروه در سال ۱۹۷۹ تأسیس شده است. کارخانه اینداکو در حال حاضر دارای ۷ خط تولید و ۷ خط بسته‌بندی است.

شبکه توزیع گسترده شرکت، امکان توزیع کلیه تولیدات شرکت در ایتالیا را فراهم کرده است و علاوه بر بازار ایتالیا، واحد صادرات شرکت اینداکو، محصولات شرکت را در بیش از ۴۰ کشور در سراسر دنیا به فروش می‌رساند.

شرکت ترولی در سال ۱۹۷۵ با توجه به دستیابی به مهارت در عرصه شیرینی و شکلات، به تولید پاستیل های میوه ای روی آورد و در این زمینه چنان شهرتی به دست آورد که برای پاسخگویی به تقاضای زیاد مشتریان در سراسر دنیا شعبات زیادی در اقصی نقاط دنیا نظیر آلمان، آمریکا، سنگاپور، چین، اسپانیا دایر نمود. ترولی دارای محصولات بسیار متنوعی از قبیل پاستیل برای گیاهخواران، بدون گلوتن، ویتامینه، بدون لاکتوز، مارشمارلو، ترولی فصلی و ترولی حلال می باشد.