دسته بندی : عمومی

دن اکسیر طعمی نو و متفاوت از دل اروپا / آدامس انرژی ‏زا وارد ایران شد

به گزارش فودنا، در مراسم رونمایی از آدامس‏ های دن اکسیر، با اجرای مجری توانمند صدا و سیما، آقای محمد سلوکی، از ۶ مدل این آدامس خوشمزه با حضور مدیران عامل ۲ شرکت مانی‏ مان ‏پارس (نماینده انحصاری برند دن اکسیر ) و شرکت Indaco پرده ‏برداری شد.

به گزارش شبکه‏ ی خبری صنایع غذایی ایران، بعد از رونمای از دن اکسیر که با حضور جناب آقای رمضانی، مدیرعامل مجموعه مانی‏ مان‏ پارس و مدیر عامل شرکت Indaco انجام شد، به توصیف مزه‏ هایی چون آدامس سفیدکننده دندان، توت‏ فرنگی، توتی‏ فروتی، نعناع، نعناع خنک و برای نخستین بار در ایران، آدامس رد انرژیدن اکسیر صورت پذیرفت؛

به گزارش شبکه ‏ی خبری صنایع غذایی ایران: تاریخچه‏ ی شرکت Indaco صاحب برند دن اکسیر به شرح زیر است:

شرکت Indaco در سال ۱۹۹۹ توسط خانواده Colaبه منظور  فعالیت در صنعت شیرینی‌سازی، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی Caivano احداث‌شده و آغاز به کار نمود. پیشینه‏ ی کسب‌ و کار خانوادگی گروه Cola به تولید تافی در کشور ایتالیا بازمی‌گردد و اولین کارخانه این گروه در سال ۱۹۷۹ تأسیس شده است. کارخانه‏ ی Indaco در حال حاضر دارای ۷ خط تولید و ۷ خط بسته‌بندی بوده و در مجموع ۵۰ کارمند دارد. شبکه توزیع گسترده‏ ی شرکت، امکان توزیع کلیه تولیدات شرکت در ایتالیا را فراهم کرده است و علاوه بر بازار ایتالیا، واحد صادرات شرکت Indaco، محصولات شرکت را در بیش از ۴۰ کشور در سراسر دنیا به فروش می‌رساند. تولیدات متنوع Indaco با بهره‌گیری از دستگاه‌ها و فناوری‌های روز دنیا، آدامس‌های روکش‏دار، تافی‌های مغزدار و ساده، تافی‌های ژله‌ای و آدامسی، محصولات دراژه شده و آجیل می‏ باشد.

از عوامل موفقیت این شرکت بزرگ می‏توان به تحقیقات، به عنوان یک عامل اصلی رشد و توسعه ‏ی شرکت اشاره نمود. شرکت Indaco از زمان تأسیس تا کنون به طور مستمر، رشد نموده و روند رو به رشد خود را طی ۱۵ سال گذشته حفظ نموده است. عامل اصلی رشد پیوسته‏ ی شرکت، انجام کار حرفه‌ای در کلیه‏ ی زمینه‌های کاری از جمله تولید، فروش و بازاریابی بوده است. وجود تیم تحقیق و توسعه‏ی قوی، آزمایشگاه‌های مجهز و سیستم‌های کنترل کیفیت مجهز در این شرکت، تولید محصولات با بالاترین کیفیت را مقدور ساخته است. گواهینامه‌های کیفیت شرکت Indaco شامل: HAACP – ISO9001:2008 – IFS -BRC – Global standard for food Safety – ISO14000:2004 – Dietetic Products Certification می ‏باشد، که اطمینان سلامتی را برای مصرف‏ کنندگان در تمامی نقاط دنیا به ارمغان آورده است.

از نکات حاشیه‏ ای این مراسم می‏توان به پیشنهاد بازیگر مشهور سینما و صدا و سیما، سرکار خانم بهنوش بختیاری به صاحبان این نام تجاری اشاره کرد که گفتند: با کمال میل حاضر هستند، در تبلیغات این محصول دوست داشتنی حضوری فعال داشته باشند.

شهرام شکوهی خواننده محبوب و دوست داشتنی نیز در پایان، با حضور در جایگاه و اجرای برنامه خود، حُسن ختام جذابی شدند برای حضار در رونمایی آدامس خوش طعم دن اکسیر.

فودنا، شبکه خبری صنایع غذایی ایران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.