دسته بندی : عمومی

ام بی ای نیوز: بزرگ‌ترین سمپلینگ آدامس در تاریخ تبلیغات ایران با ایده‌ی نوآورانه‌ی برند دن اکسیر و با همکاری دیجی‌کالا انجام شد

آدامس دنکسیر و دیجی کالانکسیر آدامس ایتالیایی‏ست که مطابق با ذائقه‌ی مخاطب ایرانی در ایتالیا و با جدیدترین فناوری تولید آدامس تهیه می‌شود.
نگار دستمالچی، مسئول مارکتینگ شرکت مانی مان پارس، درباره‌ی این اتفاق بزرگ توضیح می‌دهد: برند دن اکسیر از همان ابتدا با نوآوری همراه بوده است. مخاطب برند ما جوان و ماجراجوست، بنابراین ما در تبلیغات همیشه به دنبال روش‌های جدید و متفاوت هستیم.

این بار بعد از برگزاری جلسات متعدد، انجام تحقیقات و استفاده از مشاوره‌ی متخصصان به این نتیجه رسیدیم که می‌بایست بیش از پیش هم‌گام با پیشرفت تکنولوژی حرکت کنیم. واقعیت این است که اینترنت، روش زندگی مردم را تغییر داده است و امروزه تعداد بسیار زیادی از مردم خرید خود را به شکل آن‌لاین انجام می‌دهند. پس تصمیم گرفتیم محصول نوآورانه‌ی خود یعنی آدامس رد انرژی دن اکسیر را از طریق بزرگ‌ترین فروشگاه آن‌لاین ایران، یعنی دیجی‌کالا به دست مخاطب خود برسانیم.

چرا دیجی‌کالا؟

وب‌سایت دیجی‌کالا روزانه حدود ۸۵۰۰۰۰ بازدید دارد و میزان خرید قابل توجهی از آن صورت می‌گیرد. هم‌چنین رتبه‌ی دیجی‌کالا در فروشگاه‌های آن‌لاین دوازدهم است. مخاطب ما، همان مخاطب جوان و به‌روز دیجی‌کالاست و هدف ما سمپلینگ سراسری در تمام ایران بود، پس شروع به کار کردیم. پس از مذاکرات اولیه با دیجی‌کالا، سمپلینگ رسماً آغاز شد.

تصمیم گرفتیم هر روز در هر یک از خریدهای دیجی‌کالا، آدامس Red Energy خود را در یک بسته‌بندی خاص قرار دهیم. در این جا باید ذکر کنم این آدامس هم در نوع خود بی‌رقیب است و نخستین آدامس انرژی‌زای ایرانی است که برای افرادی که به دنبال تجربیات جدید و هیجان انگیز هستند، جذاب است. این آدامس حاوی عصاره‌ی گیاه گوارانا است و به دلیل وجود کافئین، خستگی را از بین می‌برد و تمرکز را افزایش می‌دهد.

در این بسته ‏بندی هدیه، علاوه بر آدامس، در بروشور کوچکی مشخصات آدامس را شرح دادیم و از مخاطب خواستیم از طریق پیام کوتاه، نظر خود را برای ما ارسال کند.

برنامه‌ی ما یک برنامه‌ی یک ماهه است و به این ترتیب در این یک ماه با درنظر گرفتن این‌که هر خانواده حدوداً سه نفر جمعیت دارد، حدود یک میلیون نفر در معرض نام و کیفیت برند ما قرار می‌گیرند. در همین زمان کوتاه بازخوردهای مثبتی هم در سطح فروش و هم در پیام‌های دریافتی از مشتریان، داشته‌ایم و افتخار می‌کنیم که طرح بزرگ‌ترین سمپلینگ سراسری آدامس دن اکسیر موفقیت‌آمیز بوده است. برنامه‌های نوآورانه‌ی بیش‌تری در دست اقدام داریم که در زمان مناسب آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.